FødevareWatch

Private mærker rykker i fødevaresektoren

De private mærker er ikke længere kun lav pris og måske tilsvarende kvalitet - nu rykker premium-segmentet også på den front.

Foto: Casper Dalhoff/ JP

Producenterne af fødevarer kan godt forberede sig på, at den globale detailhandels voksende fokus på egne mærker vil fortsætte de kommende år. Og de private mærker er ikke længere kendetegnet ved lav pris og kvalitet – nu går udviklingen også mod højere kvalitet, pris og profilering.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier