E-handel truer detailgiganter

Ifølge ny analyse kan e-handel med dagligvarer på sigt udfordre de store dagligvarekoncerner, som i dag har en samlet markedsandel på ca. 85 procent.
Foto: Ole Lind/ JP
Foto: Ole Lind/ JP

Med flere handlende på nettet vil konkurrencen i detailhandlen få det bedre. Sådan lyder hovedkonklusionen i en ny undersøgelse, som Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen har udarbejdet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Lars Skaaning

Fortsat umuligt at spore Skares gamle kød

For abonnenter