FødevareWatch

"Jørgen er en klippe"

Igennem 16 år har Jørgen været den tømmerflåde, Kims kunne svømme tilbage til, når nye reklameeventyr ikke gik som forventet. I tiden med Jørgen har virksomheden støt styrket både omsætning og bundlinje. Ikke et tilfælde, lyder det fra marketingsdirektøren.

Foto: Henrik Schütt

Jørgen kom til verden i det danske reklameunivers i 1996 på et tidspunkt, hvor Kims var begyndt at mærke presset fra internationale konkurrenter, der spiste sig ind på snackmarkedet i Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Horestas nye direktørtrio: Vi skal blive skarpere

INTERVIEW: Horesta er på mange måder den ønskede fælles indgang for hotel- og restaurationsbranchen, men ifølge organisationens tre nye direktører er der dog steder, hvor der kan strammes op. ”Vi er en Ferrari, der kører på to ventiler i stedet for otte,” lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier