"Jørgen er en klippe"

Igennem 16 år har Jørgen været den tømmerflåde, Kims kunne svømme tilbage til, når nye reklameeventyr ikke gik som forventet. I tiden med Jørgen har virksomheden støt styrket både omsætning og bundlinje. Ikke et tilfælde, lyder det fra marketingsdirektøren.
Foto: Henrik Schütt
Foto: Henrik Schütt

Jørgen kom til verden i det danske reklameunivers i 1996 på et tidspunkt, hvor Kims var begyndt at mærke presset fra internationale konkurrenter, der spiste sig ind på snackmarkedet i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Selskabet har i årsrapporten angivet bemærkningen ”going concern” som følge af den forværrede økonomiske situation i selskabet. | Foto: Casper Dalhoff

Skanderborg Bryghus taber fortsat millioner

For abonnenter