"Jørgen er en klippe"
Igennem 16 år har Jørgen været den tømmerflåde, Kims kunne svømme tilbage til, når nye reklameeventyr ikke gik som forventet. I tiden med Jørgen har virksomheden støt styrket både omsætning og bundlinje. Ikke et tilfælde, lyder det fra marketingsdirektøren.
![Foto: Henrik Schütt](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6630360.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Kims.jpg)
Jørgen kom til verden i det danske reklameunivers i 1996 på et tidspunkt, hvor Kims var begyndt at mærke presset fra internationale konkurrenter, der spiste sig ind på snackmarkedet i Danmark.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Odense Marcipan kan tvinges til udlandet
For abonnenter