FødevareWatch

Chr. Hansen satser på løft af farvedivision

Ingrediensvirksomhedens to største divisioner viser flotte vækstrater, mens farvedivisionen halter bagefter i Chr. Hansen. Et skift til brug af naturlige farver kan give divisionen et betydeligt løft uden for Europa, siger finansdirektøren til FødevareWatch.

Ingredienskæmpen Chr. Hansen har netop aflagt regnskab for andet kvartal, og det ser flot ud med en organisk vækst på 10 pct. i koncernen og en omsætning på 182 mio. euro, hvilket er en 4 pct. stigning i forhold til sidste år.

Ser man på første halvår af 2013/14 var omsætningen på 353 mio. euro uændret siden samme tidspunkt sidste år, og her er den organiske vækst 6 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier