Chr. Hansen satser på løft af farvedivision

Ingrediensvirksomhedens to største divisioner viser flotte vækstrater, mens farvedivisionen halter bagefter i Chr. Hansen. Et skift til brug af naturlige farver kan give divisionen et betydeligt løft uden for Europa, siger finansdirektøren til FødevareWatch.

Ingredienskæmpen Chr. Hansen har netop aflagt regnskab for andet kvartal, og det ser flot ud med en organisk vækst på 10 pct. i koncernen og en omsætning på 182 mio. euro, hvilket er en 4 pct. stigning i forhold til sidste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også