FødevareWatch

Detailgiganter bliver på sidelinjen i online-kamp

På trods af stor vækst i onlinehandleren Nemlig.com, har hverken Dansk Supermarked eller Coop store planer på området.

Foto: Torben Stroyer/Ritzau Scanpix

Selvom økonomien halter i Coops butikker, er detailkoncernen ikke fristet til at satse fuldt ud på online dagligvarehandel, som af mange spås som fremtiden på markedet.

Coop har i dag onlinesalg gennem Irma.dk, men der er ingen umiddelbare planer om at udvide, fortæller fooddirektør Jens Visholm.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier