FødevareWatch

Kohberg er i kamp 365 dage om året

Det nye samarbejde med 400 Netto-butikker holder Kohberg-koncernen og direktør Morten Hellesen på tæerne. 

Kohberg har med samarbejdet og indtoget i 400 Netto-butikker ændret store dele af bagervirksomheden, så man nu i stedet for kun at levere pakkede produkter til brødhylderne og kummefryserne også leverer brød til bagermontrene.

På Kohbergs bagerier har det betydet, at man ikke længere kun arbejder seks dage om ugen, i stedet kører produktionslinjerne døgnet rundt hele ugen, og chaufførerne sørger alle ugens dage for, at brødposerne når butikkerne før åbningstid. Meget i organisationen er forandret, forklarer adm. direktør Morten Hellesen.  

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier