FødevareWatch

Særligt Arla-marked leverer vækstrater langt over alle andre

2021 var et stort år for Arla i regionen Sydøstasien, og specielt i ét land gik det stærkt. I fremtiden skal konkurrencen vindes med nye investeringer og lanceringer, siger direktør.

Foto: Gregers Tycho/ Ritzau Scanpix

Mens Mellemøsten og Nordafrika har fået plads som det fjerde kernemarked i Arla-regi, skulle man sidste år et stykke længere mod øst for at finde den helt store vækst-højdespringer.

Ifølge koncernchef for Arla International, Simon Stevens, var 2021 uden for Europa godt nok kendetegnet ved, at alle seks regioner i den division deltes om at trække vækstlæsset, men særligt i Sydøstasien gik det rigtig godt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Supermarkedets prisskilte står til at blive varmt valgtema

SF’s forslag om en hasteundersøgelse af supermarkedskædernes prisstigninger bliver både kaldt en ”gratis omgang” og en ”god ide” blandt politiske aktører og interesseorganisationer. Én ting er der enighed om: Temaet ventes at blive centralt i valgkampen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier