Særligt Arla-marked leverer vækstrater langt over alle andre

2021 var et stort år for Arla i regionen Sydøstasien, og specielt i ét land gik det stærkt. I fremtiden skal konkurrencen vindes med nye investeringer og lanceringer, siger direktør.
Foto: Gregers Tycho/ Ritzau Scanpix
Foto: Gregers Tycho/ Ritzau Scanpix

Mens Mellemøsten og Nordafrika har fået plads som det fjerde kernemarked i Arla-regi, skulle man sidste år et stykke længere mod øst for at finde den helt store vækst-højdespringer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter