FødevareWatch

To markeder i øst og vest skal levere mere til Arla

I forlængelse af Arlas nye strategi for de kommende fem år udpeges der internationale nøglemarkeder, som mejerikoncernen holder ekstra øje med. Tocifrede vækstrater ventes både i Vestafrika og i et asiatisk nøglemarked.

Foto: Afolabi Sotunde/Reuters/Ritzau Scanpix

Mejerikoncernen Arla skyder i både øst og vest i forsøget på at ramme plet på vækstfronten.

Ud over kernemarkederne i Europa og Mellemøsten har koncernen fangarme ude i en lang række lande med meget forskelligt produktfokus - og nu rører flere gamle kendinge igen på sig.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier