Arla Foods melder sig ind i kapløbet om danskernes mellemmåltider med ny produktserie, der kombinerer grøntsager, frugt, havre eller kerner med skyr og yoghurt.
Det skriver mejeriselskabet i en pressemeddelelse.
"Vi kan se en tendens, hvor flere og flere danskere spiser mellemmåltider og snacks i løbet af dagen. For at imødekomme danskernes behov og hverdagsrutiner har vi udviklet den nye produktserie, Arla & More, der består af ni velsmagende produkter. Indholdet af fedt og sukker er holdt lavt i alle produkterne, og de er alle en naturlig kilde til protein," udtaler Ditte Søndergaard Nielsen, der er brandansvarlig for Arla & More, i meddelelsen.
Den nye mellemmåltidsserie er landet i supermarkeder og 7-Eleven på landet over.
Arla fastholder mælkepris men kigger mod lysere tider
Arla opretter ny innovationsafdeling
Udvikling af fremtidens fødevarer får trecifret millionstøtte
Kellogg vil frasælge frugtsnacks og kiks