Opkøb skal sikre Arla tigerspring i Mellemøsten

Mellemøsten og Nordafrika byder på både store muligheder og store udfordringer, fortæller Arlas direktør i regionen. For et år siden nedjusterede koncernen ambitionerne på markedet, men nu skal der altså ekstra kul under kedlen.
Foto: PR/Arla
Foto: PR/Arla

For tre måneder siden dukkede en besked op om, at Mondeléz ville sælge selskabets smelteosteforretning i Mellemøsten og Nordafrika, som i dag er samlet under brandnavnet Kraft.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også