FødevareWatch

Økologisk gennembrud skal give Arla ny fremgang i Mellemøsten

I forsøget på at ryste et ellers stillestående marked i området omkring Golfen lancerer Arla en stribe økologiske produkter og et for regionen nyt brand. Om fem år er det målsætningen, at Arlas-forretning i Mellemøsten er omkring dobbelt så stor som i dag.

Økologien skal agere spydspids i en ny Arla-lancering, som i løbet af de kommende fem år gerne skal tilføre Arla-forretningen 100 mio. euro i ny omsætning.

Arla, der i forvejen er markant til stede i landene omkring Den Persiske Golf gennem brands som Lurpak og Puck, vil med lanceringen af Arla-brandet forsøge at skabe vækst i mellemøstlige markeder, som i det seneste halvandet år har været præget af lav eller ingen kategorivækst.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier