Økologisk gennembrud skal give Arla ny fremgang i Mellemøsten

I forsøget på at ryste et ellers stillestående marked i området omkring Golfen lancerer Arla en stribe økologiske produkter og et for regionen nyt brand. Om fem år er det målsætningen, at Arlas-forretning i Mellemøsten er omkring dobbelt så stor som i dag.

Økologien skal agere spydspids i en ny Arla-lancering, som i løbet af de kommende fem år gerne skal tilføre Arla-forretningen 100 mio. euro i ny omsætning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også