Arla-sats på egne brands præsterer bedre end ventet

Strategien med at forsøge at få flere kroner ud af råvarerne giver resultater i 2016-regnskabet fra Arla. Både egne brands og kernemarkeder leverer fremgang.
Foto: Arla/ PR
Foto: Arla/ PR

Som del af den Good Growth 2020-strategi, som Arla præsenterede i slutningen af 2015, skal Arla have flere kroner vredet ud af de 16,5 milliarder kilo mælk, som de omkring 12.000 andelshavere forventes at levere ind i 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også