Finsk veganersats skal også ud i foodservice-kanalerne

Det er ikke kun forbrugerne i dagligvarehandlen, der skal lære Fazers nye veganerserie at kende. Koncernen vil bruge sin egen foodserviceforretning som springbræt til bredt salg i foodservice.

Fazer, der er et af Finlands største fødevareselskaber, går ind på det danske marked for veganske fødevarer med 16 produkter under navnet Fazer Yosa.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også