FødevareWatch

Naturli Foods ser store muligheder i restaurantmarkedet

En madbod på årets Roskilde Festival blev en øjenåbner for folkene i Naturli Foods. Nu vil den plantebaserede frontløber gå mere ind på markedet for salg til hoteller, restauranter og caféer, fortæller selskabets direktør.

Henrik Lund, direktør i Naturli Foods. | Foto: PR.

Naturli Foods har gennem de seneste par år taget dagligvarehandelen med storm med sine plantebaserede produkter, og nu er det snart på tide at udvide salgsterritoriet endnu mere i retning af profesionelle køkkener og udespisning.

Sådan lyder det fra Henrik Lund, der har været direktør i Naturli Foods siden januar 2017.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Alefarm Brewing gør klar til fordobling af ølproduktionen

I 2022 skal løftet indfries til Alefarm Brewingss investorer, der postede 27 mio. kr. i bryggeriet i 2020. Og med et toptunet produktionsfacilitet er der intet, der står i vejen for en stor skalering af selskabet, mener stifter og adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier