Naturli Foods ser store muligheder i restaurantmarkedet

En madbod på årets Roskilde Festival blev en øjenåbner for folkene i Naturli Foods. Nu vil den plantebaserede frontløber gå mere ind på markedet for salg til hoteller, restauranter og caféer, fortæller selskabets direktør.
Henrik Lund, direktør i Naturli Foods. | Foto: PR.
Henrik Lund, direktør i Naturli Foods. | Foto: PR.

Naturli Foods har gennem de seneste par år taget dagligvarehandelen med storm med sine plantebaserede produkter, og nu er det snart på tide at udvide salgsterritoriet endnu mere i retning af profesionelle køkkener og udespisning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også