FødevareWatch

Naturli Foods vil være et "internationalt superbrand"

Efter en - med egne ord - overvældende modtagelse af et plantebaseret alternativ til hakket kød, vil Naturli Foods med Dragsbæk i ryggen ride bølgen ud over Danmarks grænser til de europæiske markeder og derefter videre ud i verden.

Foto: Mathies Hvid Toft

Naturli Foods startede året med bulder og brag, da selskabet lancerede sit plantealternativ til hakket kød. Medieomtalen og dernæst efterspørgslen blev dog hurtigt så stor, at Naturli måtte melde hus forbi.

"Det har været en lærerig rejse, fordi både Dansk Supermarked og vi undervurderede forbrugerne interesse i Naturli Hakket. Det er selvfølgelig også qua det, at vi fik leveringsproblemer, som vi var nødt til at løse," siger Henrik Lund, der er direktør i Naturli Foods.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier