Naturli Foods vil være et "internationalt superbrand"

Efter en - med egne ord - overvældende modtagelse af et plantebaseret alternativ til hakket kød, vil Naturli Foods med Dragsbæk i ryggen ride bølgen ud over Danmarks grænser til de europæiske markeder og derefter videre ud i verden.
Foto: Mathies Hvid Toft
Foto: Mathies Hvid Toft

Naturli Foods startede året med bulder og brag, da selskabet lancerede sit plantealternativ til hakket kød. Medieomtalen og dernæst efterspørgslen blev dog hurtigt så stor, at Naturli måtte melde hus forbi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også