Friland vil styrke salget på nye eksportmarkeder og herhjemme

Slagteriselskabet Friland har i år haft held med at løfte salget efter sidste års tilbageslag. Der er dog stadig plads til forbedringer, og selskabets direktør peger blandt andet på eksporten og foodservice som områder, der kan rumme nye muligheder.

Direktør i Friland, Henrik Biilmann, har brugt det sidste års tid på at rejse rundt til kunder og markeder for at banke budskabet ind om, at Friland stadig har masser af økologisk svinekød på hylderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også