Nestlé vil igen skrue op for dyrevelfærden

Verdens største producent af fødevarer vil gennem et par af sine store kyllingebrands forsøge at lede den europæiske dyrevelfærd i en ny retning.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Gennem brands som Herta, Buitoni, Wagner og Maggi vil Nestlé forsøge at gøre livet for de mange hundrede millioner europæiske kyllinger lidt bedre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også