Netto har gjort plads til flere hundrede nye varenumre

Med fokus på blandt andet convenience og ferskvarer får leverandørerne mere spilleplads i det nye Netto-koncept. Alene i frugt- og grøntafdelingen er der nu 180-200 varenumre, forklarer Netto-direktør.
Foto: Jørgen Rudbeck
Foto: Jørgen Rudbeck

Det nye Netto-koncept, som blev præsenteret onsdag, rummer flere muligheder for leverandørerne, hvis man skal tage afsæt i antallet af varenumre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også