FødevareWatch

Netto har gjort plads til flere hundrede nye varenumre

Med fokus på blandt andet convenience og ferskvarer får leverandørerne mere spilleplads i det nye Netto-koncept. Alene i frugt- og grøntafdelingen er der nu 180-200 varenumre, forklarer Netto-direktør.

Foto: Jørgen Rudbeck

Det nye Netto-koncept, som blev præsenteret onsdag, rummer flere muligheder for leverandørerne, hvis man skal tage afsæt i antallet af varenumre.

Ifølge dansk Netto-chef Brian Seemann Broe er der på hylderne blevet gjort plads til mange nye varenumre, og en stor del har afsæt i fødevaresektoren.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier