FødevareWatch

Nyt Netto-koncept skal rulles ud i 100 butikker om året

Med udgangspunkt i en renoveret butik på Amager vil Netto i de kommende år renovere omkring 100 butikker om året, så de kommer til at rulle under det samme nye koncept.

Onsdag åbner Netto sin første butik under det ventede nye koncept, som har til formål at øge kundeoplevelsen for de mange kunder, der hver dag i fire lande vælger butikkerne med den sorte skotte på skiltet.

Ifølge direktør i Netto International, Michael Løve, er det planen, at konceptet, som blandt har færre spotvarer, sorte vægge, mørkt træ og flere convenience-varer på hylderne, i de kommende år skal rulles ud i alle 1365 Netto-butikker i Danmark, Sverige, Polen og Tyskland.

Det skriver Berlingske.

"Vi renoverer hele tiden butikker, og de butikker der står for skud, får det samme look som butikken på Amager. Men det tager noget tid, før vi kan se, om kunderne køber ind i det nye koncept, og vi skal se en positiv reaktion, før jeg går til Per Bank og beder om flere penge til de restererende butikker," siger Michael Løve til avisen uden dog at oplyse, hvor store investeringerne samlet kan blive.

Smedegaard: Kæmpe opkøb kan bane vej for børsnortering af Dansk Supermarked

Supermarkeder dyster om at fjerne plastik

Topchef i Dansk Supermarked: Kunderne skal forstå, at der ikke sidder en rig nordmand og skummer fløden

Per Bank er klar til at bruge sin nyvundne serveret

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier