FødevareWatch

Nettos trendspotter: Danskerne snacker hele døgnet og vil have hjælp i køkkenet

En ny Netto-butik, der bliver rum for test af nye koncepter, er åbnet. FødevareWatch har talt med Nettos konceptmanager, som rapporterer om et ændret snackdøgn, en stor interesse for convenience samt det uundgåelige, plantebaserede alternativ.

Nettos konceptmanager, Anette Bøgh, står foran det nye plantebaserede fag, som er et koncept, der lige nu testes i den nye koncept-butik på Amager i København. | Foto: Ida Gaunø

Økologi, convenience og sunde alternativer.

Det er de tre fokusområder, som står allerøverst på den liste, som konceptmanageren i Netto, Anette Bøgh, udvikler idéer fra.  

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier