Nettos trendspotter: Danskerne snacker hele døgnet og vil have hjælp i køkkenet

En ny Netto-butik, der bliver rum for test af nye koncepter, er åbnet. FødevareWatch har talt med Nettos konceptmanager, som rapporterer om et ændret snackdøgn, en stor interesse for convenience samt det uundgåelige, plantebaserede alternativ.
Nettos konceptmanager, Anette Bøgh, står foran det nye plantebaserede fag, som er et koncept, der lige nu testes i den nye koncept-butik på Amager i København. | Foto: Ida Gaunø
Nettos konceptmanager, Anette Bøgh, står foran det nye plantebaserede fag, som er et koncept, der lige nu testes i den nye koncept-butik på Amager i København. | Foto: Ida Gaunø

Økologi, convenience og sunde alternativer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også