Forbrugerkritik får Coop til at ændre emballage på plantefars

De seneste dages kraftige modvind på sociale medier får nu Coop til at handle på kritikken.
Foto: COOP/HENRIK FRYDKJÆR
Foto: COOP/HENRIK FRYDKJÆR

"Vegetarisk fars lavet på vegetabilske proteiner," står der lige nu på emballagen til den omdiskuterede plantefars, men efter kritik på Coop's sociale medier har kæden valgt, at indholdet af æggehvide skal fremgå tydeligere i beskrivelsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også