FødevareWatch

Kaffebranchen henter inspiration fra modebranchen

Ifølge The Coffee Collective og en trendforsker ligger der flere fordele i at samarbejde med virksomheder uden for ens egen branche. Men disse alternative samarbejder er omvendt også forbundet med større risiko, advarer trendforskeren.

Klaus Thomsen er medejer af The Coffee Collectiv | Foto: Søren Duran Duus

Selvom der umiddelbart er et pænt stykke mellem den danske kaffebranche og den internationale modebranche, kan kaffevirksomheder sagtens – og med fordel – hente forretningsmodeller og anden inspiration fra kolleger i brancher fjernt fra kaffebranchen.

Det mener trendforsker, og det er kaffevirksomheden The Coffee Collective et lysende eksempel på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier