Kaffebranchen henter inspiration fra modebranchen

Ifølge The Coffee Collective og en trendforsker ligger der flere fordele i at samarbejde med virksomheder uden for ens egen branche. Men disse alternative samarbejder er omvendt også forbundet med større risiko, advarer trendforskeren.
Klaus Thomsen er medejer af The Coffee Collectiv | Foto: Søren Duran Duus
Klaus Thomsen er medejer af The Coffee Collectiv | Foto: Søren Duran Duus

Selvom der umiddelbart er et pænt stykke mellem den danske kaffebranche og den internationale modebranche, kan kaffevirksomheder sagtens – og med fordel – hente forretningsmodeller og anden inspiration fra kolleger i brancher fjernt fra kaffebranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også