Will.i.am skal sætte skub i salget af 'husmorspeed'

Nescafé har overladt roret på en af sine Facebook-sider til et tidligere bandmedlem af Black Eyes Pease.

Den amerikanske hiphop-kunstner og Grammy-vinder Will.i.am er hyret til at passe på Nescafés underbrand Dolce Gustos Facebook-side.

Det er et led i større reklamekampagne, som skal øge opmærksomheden på kaffe.

Det skriver Nescafé i en pressemeddelelse.

At bruger kendisansigter er langt fra noget nyt for Nescafés ejere Nestlé, som også ejer kaffebrandet Nespresso, hvor George Clooney er frontfigur.

"Jeg vælger at samarbejde med Nescafé Dolce Gusto, fordi kampagnens idé er at udforske kreativitet, og det er en vigtigt del af, hvem jeg er, og hvad jeg laver," udtaler Will.i.am i pressemeddelelsen om samarbejdet.

Den globale kaffekampagne skydes i gang med en 30 sekunder reklamefilm.

Ikonisk delikatessekæde teamer op med musikstjerne

Oscarvinder bliver nyt ansigt for vild kalkun-sprut

Verdenskendt topmodel har investeret i dansk raw food-kæde

Blå Castello går til filmen i Hollywood

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også