Den amerikanske hiphop-kunstner og Grammy-vinder Will.i.am er hyret til at passe på Nescafés underbrand Dolce Gustos Facebook-side.
Det er et led i større reklamekampagne, som skal øge opmærksomheden på kaffe.
Det skriver Nescafé i en pressemeddelelse.
At bruger kendisansigter er langt fra noget nyt for Nescafés ejere Nestlé, som også ejer kaffebrandet Nespresso, hvor George Clooney er frontfigur.
"Jeg vælger at samarbejde med Nescafé Dolce Gusto, fordi kampagnens idé er at udforske kreativitet, og det er en vigtigt del af, hvem jeg er, og hvad jeg laver," udtaler Will.i.am i pressemeddelelsen om samarbejdet.
Den globale kaffekampagne skydes i gang med en 30 sekunder reklamefilm.
Det tyske måltidskasseselskabs nordiske afdeling Hellofresh Nordic lander et millionoverskud på bundlinjen i året 2023, som har været præget af ”pres på husholdningernes indkomster.”
Selvom der er taget et stort skridt, kan der blive behov for yderligere besparelser i Coop siger topchef, der samtidig forsvarer nedskæringer kort efter ejerskifte. ”Der er brug for klarhed”.
Dokumenter fra konkursoprydning viser en Skare-koncern, der var presset længe før konkursen. Og hvor ledelsen talrige gange overførte millioner for at få likviditeten til at glide.
Coop forventer at have en ny kædedirektør for Kvickly og Superbrugsen på plads ”indenfor den nærmeste fremtid,” oplyser koncernen efter ændringer i toppen.
Selvom der er taget et stort skridt, kan der blive behov for yderligere besparelser i Coop siger topchef, der samtidig forsvarer nedskæringer kort efter ejerskifte. ”Der er brug for klarhed”.
Coop forventer at have en ny kædedirektør for Kvickly og Superbrugsen på plads ”indenfor den nærmeste fremtid,” oplyser koncernen efter ændringer i toppen.
Dokumenter fra konkursoprydning viser en Skare-koncern, der var presset længe før konkursen. Og hvor ledelsen talrige gange overførte millioner for at få likviditeten til at glide.