FødevareWatch

Will.i.am skal sætte skub i salget af 'husmorspeed'

Nescafé har overladt roret på en af sine Facebook-sider til et tidligere bandmedlem af Black Eyes Pease.

Den amerikanske hiphop-kunstner og Grammy-vinder Will.i.am er hyret til at passe på Nescafés underbrand Dolce Gustos Facebook-side.

Det er et led i større reklamekampagne, som skal øge opmærksomheden på kaffe.

Det skriver Nescafé i en pressemeddelelse.

At bruger kendisansigter er langt fra noget nyt for Nescafés ejere Nestlé, som også ejer kaffebrandet Nespresso, hvor George Clooney er frontfigur.

"Jeg vælger at samarbejde med Nescafé Dolce Gusto, fordi kampagnens idé er at udforske kreativitet, og det er en vigtigt del af, hvem jeg er, og hvad jeg laver," udtaler Will.i.am i pressemeddelelsen om samarbejdet.

Den globale kaffekampagne skydes i gang med en 30 sekunder reklamefilm.

Ikonisk delikatessekæde teamer op med musikstjerne

Oscarvinder bliver nyt ansigt for vild kalkun-sprut

Verdenskendt topmodel har investeret i dansk raw food-kæde

Blå Castello går til filmen i Hollywood

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier