Arla vil femdoble sin Asien-omsætning

”Vi skal være aggressive, rigtig aggressive i Kina. Det handler om at investere, flytte sig hurtigt, være aggressiv og vækste,” lyder meldingen fra Arlas Kina-direktør, der går efter en samlet omsætning på 3,7 mia. kr. i 2020.
Foto: Arla/ PR
Foto: Arla/ PR

Der skal fart på – rigtig meget fart på. Det er essensen i Arlas 2020-vækststrategi for Kina og resten af Asien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også