Naturligt nyt fokus i Arla-strategi

Nyhedsanalyse: Efter en håndfuld omskiftelige år med både opkøb, fusioner og frasalg drejer Arla nu blikket i den skærpede mejeriforretning over på de produkter, som i fremtiden skal sikre afsætningen af mere end 16 milliarder kilo mælk.
Foto: Arla/ PR
Foto: Arla/ PR

Med dagens strategilancering tager Arla et naturligt skridt i retning af den fremtid, som andelsselskabet har lagt bunden til gennem de seneste års mange aktiviteter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også