Naturligt nyt fokus i Arla-strategi
Nyhedsanalyse: Efter en håndfuld omskiftelige år med både opkøb, fusioner og frasalg drejer Arla nu blikket i den skærpede mejeriforretning over på de produkter, som i fremtiden skal sikre afsætningen af mere end 16 milliarder kilo mælk.

Med dagens strategilancering tager Arla et naturligt skridt i retning af den fremtid, som andelsselskabet har lagt bunden til gennem de seneste års mange aktiviteter.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Her er Arlas seks kernemarkeder
For abonnenter
Otte kategorier i fokus i ny Arla-strategi
For abonnenter
Nu skærer Arla forretningen helt til
For abonnenter