Elefant-øllen har stor succes som luksus-drik i Indien

Eksklusiv, dyr og nobel. I Indien har den stærke Elefant-øl fået et gigantisk image boost. Den er tegn på god smag og god løn. Det er ikke ligefrem de ord, man i Danmark forbinder Carlsbergs 56 år gamle klassiker med.
Foto: Sisse Dupont/ JP
Foto: Sisse Dupont/ JP
AF SACHA SENNOV

I Indien er en Elefant-øl ikke noget, man drikker på bænken. Det er en dyr, eksklusiv og lækker øl, som folk med penge drikker. Igennem succesfuld reklame og lidt hjælp fra tilfældighedernes spil er øllen blevet et symbol på den gode smag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Photo: Lars Skaaning

Fortsat umuligt at spore Skares gamle kød

For abonnenter

Photo: Finn Frandsen

Bagerkæder sænker priserne