FødevareWatch

Carlsbergs store Indien-ambition: ”Vi skal være nummer to”

Tuborg banker af sted i Indien, og Carlsberg Gruppen tror ikke bare på mere salg. Bryggeriet går også efter at stjæle markedsandel fra den mest sælgende øl i Indien og erobre andenpladsen fra verdens næststørste bryggeri Sabmiller.

Foto: Thomas Petri/ JP

”Vi skal være nummer to på det indiske marked om fem år – og det er både på salgsvolume og brandvalue”

Det er kort og præcist Carlsberg Gruppens ambitiøse målsætning på det indiske marked udlagt af koncernens direktør for Carlsberg Indien Michael Jensen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Salling Group forlænger prisloft frem til nytår

Prisloftet, som Salling Group indførte i foråret på en lang række varer, bliver nu forlænget med to måneder til årets udgang. Det sker, dagen efter, Coop meldte et nyt prisprogram ud for to kæder.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier