Carlsberg-boss: Vi skærer hårdt, så vi kan brande hårdt

Der skal skæres, og der skal skæres hårdt, men der skal ikke skæres uden grund. Carlsbergs direktør Cees 't Hart har i dag fremlagt en plan med nedskæringer for 10 mia. kr. og fyring af 2.000 medarbejdere, men pengene skal ikke bare ned i lommerne. De skal over i branding og marketing af Carlsbergs hovedbrand 'Carlsberg'.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Tre årsager til Carlsbergs milliard-problemer
For abonnenter
Så meget har gamle chefer kostet Carlsberg
For abonnenter
Carlsberg restrukturerer for 10 mia og fyrer 2000
For abonnenter