FødevareWatch

Carlsberg-boss: Vi skærer hårdt, så vi kan brande hårdt

Reklame, reklame, reklame. Sådan vil Carlsberg vende den negative udvikling på virksomhedens nøglemarkeder, fortæller topchef Cees 't Hart til FødevareWatch.

Til venstre på billedet ses Carlsbergs amd. direktør Cees 't Hart. | Foto: Carsten Bundgaard/Jyllands-Posten

Der skal skæres, og der skal skæres hårdt, men der skal ikke skæres uden grund. Carlsbergs direktør Cees 't Hart har i dag fremlagt en plan med nedskæringer for 10 mia. kr. og fyring af 2.000 medarbejdere, men pengene skal ikke bare ned i lommerne. De skal over i branding og marketing af Carlsbergs hovedbrand 'Carlsberg'.

Der skal skæres, og der skal skæres hårdt, men der skal ikke skæres uden grund. Carlsbergs direktør Cees 't Hart vil lave nedskæringer for 10 mia. kr. og fyre af 2.000 medarbejdere, men pengene skal ikke bare ned i lommerne på aktionærerne. De skal over i branding og marketing af 'Carlsberg'.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Salling Group forlænger prisloft frem til nytår

Prisloftet, som Salling Group indførte i foråret på en lang række varer, bliver nu forlænget med to måneder til årets udgang. Det sker, dagen efter, Coop meldte et nyt prisprogram ud for to kæder.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier