Carlsberg-boss: Vi skærer hårdt, så vi kan brande hårdt

Reklame, reklame, reklame. Sådan vil Carlsberg vende den negative udvikling på virksomhedens nøglemarkeder, fortæller topchef Cees 't Hart til FødevareWatch.
Til venstre på billedet ses Carlsbergs amd. direktør Cees 't Hart. | Foto: Carsten Bundgaard/Jyllands-Posten
Til venstre på billedet ses Carlsbergs amd. direktør Cees 't Hart. | Foto: Carsten Bundgaard/Jyllands-Posten

Der skal skæres, og der skal skæres hårdt, men der skal ikke skæres uden grund. Carlsbergs direktør Cees 't Hart har i dag fremlagt en plan med nedskæringer for 10 mia. kr. og fyring af 2.000 medarbejdere, men pengene skal ikke bare ned i lommerne. De skal over i branding og marketing af Carlsbergs hovedbrand 'Carlsberg'.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også