Alkoholens nye mand har succes på nettet

Det er hårdt at drikke om kap med de gamle grossister på spiritusmarkedet, derfor slår den unge spiritusimportør Bevco ApS kun sine folder på nettet. Alkohol skal være et convenience-produkt.
"I indeværende regnskabsår, som er vores tredje år, er vi oppe på lidt under 20 millioner kroner i omsætning," siger den stolte direktør for Bevco Michael Svejstrup Olesen. | Foto: Bacardi/PR
"I indeværende regnskabsår, som er vores tredje år, er vi oppe på lidt under 20 millioner kroner i omsætning," siger den stolte direktør for Bevco Michael Svejstrup Olesen. | Foto: Bacardi/PR

Man skulle tro, at et varesortiment bestående af over 2.000 forskellige øl, spiritus og vin ville optage metervis af hyldeplads, men det gør det ikke hos spiritusimportøren Bevco.dk. Den virtuelle-verden gør det nemlig muligt for den unge Århusianske virksomhed at udbyde et større sortiment og langt flere specialvarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også