Alkoholens nye mand har succes på nettet
!["I indeværende regnskabsår, som er vores tredje år, er vi oppe på lidt under 20 millioner kroner i omsætning," siger den stolte direktør for Bevco Michael Svejstrup Olesen. | Foto: Bacardi/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7362604.ece/ALTERNATES/schema-16_9/10557667_852186051498894_2766156749468593661_o.jpg)
Man skulle tro, at et varesortiment bestående af over 2.000 forskellige øl, spiritus og vin ville optage metervis af hyldeplads, men det gør det ikke hos spiritusimportøren Bevco.dk. Den virtuelle-verden gør det nemlig muligt for den unge Århusianske virksomhed at udbyde et større sortiment og langt flere specialvarer.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Vinbutik har vokseværk på nettet
For abonnenter
2015 bliver nichernes år på nettet
For abonnenter
Markedsføring tager en sjat af dansk Diageo-overskud
For abonnenter