FødevareWatch

Alkoholens nye mand har succes på nettet

Det er hårdt at drikke om kap med de gamle grossister på spiritusmarkedet, derfor slår den unge spiritusimportør Bevco ApS kun sine folder på nettet. Alkohol skal være et convenience-produkt.

"I indeværende regnskabsår, som er vores tredje år, er vi oppe på lidt under 20 millioner kroner i omsætning," siger den stolte direktør for Bevco Michael Svejstrup Olesen. | Foto: Bacardi/PR

Man skulle tro, at et varesortiment bestående af over 2.000 forskellige øl, spiritus og vin ville optage metervis af hyldeplads, men det gør det ikke hos spiritusimportøren Bevco.dk. Den virtuelle-verden gør det nemlig muligt for den unge Århusianske virksomhed at udbyde et større sortiment og langt flere specialvarer.

"Ved at have opbygget vores forretning op om en ren online-platform, kan vi både ramme virksomheder og private kunder. Det er convenient for kunderne og lidt mere fremme i skoene end de andre grossister på området. Vi kan for eksempel have et bredere sortiment end, hvis vi forsøgte at binde alt i et fast varelager," fortæller Michael Svejstrup Olesen, som er direktør i Bevco, til FødevareWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier