
Man skulle tro, at et varesortiment bestående af over 2.000 forskellige øl, spiritus og vin ville optage metervis af hyldeplads, men det gør det ikke hos spiritusimportøren Bevco.dk. Den virtuelle-verden gør det nemlig muligt for den unge Århusianske virksomhed at udbyde et større sortiment og langt flere specialvarer.
"Ved at have opbygget vores forretning op om en ren online-platform, kan vi både ramme virksomheder og private kunder. Det er convenient for kunderne og lidt mere fremme i skoene end de andre grossister på området. Vi kan for eksempel have et bredere sortiment end, hvis vi forsøgte at binde alt i et fast varelager," fortæller Michael Svejstrup Olesen, som er direktør i Bevco, til FødevareWatch.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app