Markedsføring tager en sjat af dansk Diageo-overskud

Spiritus og 40 pct. hænger normalt ganske godt sammen. I det netop offentliggjorte årsregnskab for den danske division af verdens største spirituskoncern, Diageo, kan sammenhængen imidlertid godt give anledning til en lidt atypisk form for hovedpine, eftersom det er bundlinjen, der er faldet med 40 pct.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Spiritusgigant får ny dansk direktør
For abonnenter
Diageo skifter ud i porteføljen
For abonnenter
Hans Just: Norden er ét marked
For abonnenter