Markedsføring tager en sjat af dansk Diageo-overskud

Mens spirituskoncernens danske omsætning fortsat stiger, er overskuddet 40 pct. lavere end sidste år.
Foto: Diageo/ PR
Foto: Diageo/ PR
AF MAZ PLECHINGER

Spiritus og 40 pct. hænger normalt ganske godt sammen. I det netop offentliggjorte årsregnskab for den danske division af verdens største spirituskoncern, Diageo, kan sammenhængen imidlertid godt give anledning til en lidt atypisk form for hovedpine, eftersom det er bundlinjen, der er faldet med 40 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også