Cocio fortsætter international vækststrategi - uden kendt skuespiller

Bundlinjen holder sig i ro, mens Cocios internationale strategi så småt slår igennem på toppen. Chokolademælksproducenten kigger helt mod Asien i strategien, der ikke længere indeholder skuespilleren Eva Mendes.
Foto: Serge Hoeltschi
Foto: Serge Hoeltschi

På toplinjen vil man inden længe tydeligt kunne se, at der i Arla-koncernen Cocio satses internationalt. Fra at have været blandt danskernes pølsevognsfavoritter i både kolde og grilllune udgaver, er planen via det store britiske marked at forsøge at sælge chokolademælken i en række andre lande.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også