
På toplinjen vil man inden længe tydeligt kunne se, at der i Arla-koncernen Cocio satses internationalt. Fra at have været blandt danskernes pølsevognsfavoritter i både kolde og grilllune udgaver, er planen via det store britiske marked at forsøge at sælge chokolademælken i en række andre lande.
”Vi startede udrulningen i Storbritannien i slutningen af 2014, og siden har vi så lanceret kampagnen og platformen, der kører over sloganet ’Nothing but great taste,’ bredt. Vi har fået en række positive tilkendegivelser, og folk synes, det er en god kampagne, som vi har strikket sammen. Derfor føler vi også, at vi er på rette vej og spor,” siger Per Sejerøe, adm. direktør i Cocio Chokolademælk A/S til FødevareWatch.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app