FødevareWatch

Carlsberg går i struben på Stella Artois

Det danske bryggeri har lanceret en aggressiv kampagne i Storbritannien for at vinde tabte markedsandele tilbage. Med 140 mio. kr. i ryggen til nye reklamer udfordrer man markedets mest populære øl.

Carlsberg går direkte efter at slå den mest populære øl i Storbritannien i en ny og aggressiv kampagne. | Foto: Presse

"7 ud af 10 foretrækker Carlsberg Export frem for Stella Artois - de sidste 3 kan stadig nå at skifte mening."

Verdens største bryggerier er kendt for at gå mindst lige til stregen i deres annoncekampagner. Alligevel hører det til sjældenhederne, at man direkte går i kødet på en navngiven konkurrent, som er tilfældet med Carlsbergs seneste annoncekampagne, som er på vej i Storbritannien.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier