Carlsberg går i struben på Stella Artois

Det danske bryggeri har lanceret en aggressiv kampagne i Storbritannien for at vinde tabte markedsandele tilbage. Med 140 mio. kr. i ryggen til nye reklamer udfordrer man markedets mest populære øl.
Carlsberg går direkte efter at slå den mest populære øl i Storbritannien i en ny og aggressiv kampagne. | Foto: Presse
Carlsberg går direkte efter at slå den mest populære øl i Storbritannien i en ny og aggressiv kampagne. | Foto: Presse
AF SØREN KRAGBALLE

"7 ud af 10 foretrækker Carlsberg Export frem for Stella Artois - de sidste 3 kan stadig nå at skifte mening."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også