FødevareWatch

Analyse: Probably (not) the best campaign in the world

Carlsberg vil tilbage til rødderne i sine kommende reklamekampagner. Den ekstremt dyre og verdensomspændende kampagne "That calls for a Carlsberg" skal tones ned.

Foto: /ritzau/Carsten Bundgaard/

De var der alle sammen til præsentationen i Tap1 på den store Carlsberggrund i Valby. Analytikere og pressefolk i læssevis var busset, toget og fløjet ind til afsløringen af Carlsbergs nye verdensomspændende kampagne under overskriften: That calls for a Carlsberg.

Det var i 2011, og den nye kampagne skulle afløse bryggeriets hidtil mest succesfulde reklameslogan: Probably the best beer in the world. Et slogan skabt af Saatchi & Saatchi i London i 1973!

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier