Unibrew: Specialøl er en grumset fornøjelse

Markedet for specialøl bliver fortsat større og vigtigere, mener landets næststørste bryggerikoncern, der dog hidtil selv har valgt at forholde sig passiv.
Foto: PR/Royal Unibrew
Foto: PR/Royal Unibrew
MAZ PLECHINGER

Mikrobryggeriernes andel af det danske ølsalg er næsten ottedoblet i løbet af de seneste 10 år. Det viser tal fra Dansk Bryggeriforeningen. Og danskernes tørst efter specialøl vil kun fortsætte med at vokse i de kommende år, vurderer marketing manager i Royal Unibrew, Lars Mejlgaard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter