Unibrew: Specialøl er en grumset fornøjelse

Markedet for specialøl bliver fortsat større og vigtigere, mener landets næststørste bryggerikoncern, der dog hidtil selv har valgt at forholde sig passiv.
Foto: PR/Royal Unibrew
Foto: PR/Royal Unibrew
MAZ PLECHINGER

Mikrobryggeriernes andel af det danske ølsalg er næsten ottedoblet i løbet af de seneste 10 år. Det viser tal fra Dansk Bryggeriforeningen. Og danskernes tørst efter specialøl vil kun fortsætte med at vokse i de kommende år, vurderer marketing manager i Royal Unibrew, Lars Mejlgaard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Lars Skaaning

Fortsat umuligt at spore Skares gamle kød

For abonnenter