FødevareWatch

Fynboer sælger drikkeklar kaffe til japanerne

Den danske virksomhed, Grower's Cup, har ramt en niche i det japanske marked, hvor salget går glimrende i især friluftsbutikker, hvor kunderne er lidt anderledes end herhjemme.

Ulrik Skovgaard Rasmussen startede Grower's Cup for 11 år siden. I dag bliver produktet solgt i mere end ti lande over hele verdenen. | Foto: PR

De japanske forbrugere er kvalitetsbevidste som få og villige til at betale gode priser for nye og anderledes fødevarer, hvor der er tænkt på både smag, råvarer og indpakning. 

Derfor barsler den danske ambassade med en ny portal, der skal markedsføre danske producenter til den japanske detailhandel, hvilket FødevareWatch kunne fortælle om i sidste uge.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier