FødevareWatch

Dansk kaffeidé øjner succes - efter 11 år

Med Grower's Cup vil Ulrik Skovgaard Rasmussen forene ideen om god kaffe og convenience. Konceptet er blevet udviklet gennem de seneste 11 år, og efter en tur ude i kulden er virksomhedens produkter igen på vej ind i detailhandlen.

Foto: PR

Kaffe af allerhøjeste kvalitet, hældt op fra en pose med indbygget filter.

Det kan lyde specielt, men ikke desto mindre er det den bærende ide i det koncept, som opfinder og direktør Ulrik Skovgaard Rasmussen sammen med de øvrige ansatte i virksomheden Grower's Cup siden 2002 har arbejdet på at få produceret og sendt i retning af de danske forbrugere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier