FødevareWatch

”De kinesiske forbrugere kender ikke de danske produkter”

Det er både dyrt og besværligt for mindre fødevareproducenter at slå deres navne fast i kinesernes bevidsthed, fortæller direktør for dansk udstillingsvindue i Kina.

Foto: Colourbox

Der er stor efterspørgsel på danske fødevarer hos de kinesiske importører, men det kniber med at få forbrugerne til at smide dem i indkøbskurven.

Den manglende købelyst skyldes først og fremmest, at kineserne ikke kender de danske produkter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier