FødevareWatch

Nestlé sælger juice-mærke

Fødevaregiganten Nestlé sælger sit juicebrand Juicy Juice til Brynwood Partners. Det skriver Wallstreet Journal. Frasalget skal hjælpe Nestlé med at simplificere sin fold af mærkevarer.

Schweiziske Nestlé sælger sit juicebrand Juicy Juice til Brynwood Partners. Det skriver Wallstreet Journal.

Frasalget skal hjælpe Nestlé med at simplificere sin amerikanske portefølje.

Salget af Juicy Juice’ naturlige juice-produkter er faldet over de seneste år i takt med at forbrugerne vender ryggen til sukkerholdige drikke til børn og at Nestlé har prioriteret mere hurtigtvoksende brands.

Brynwood specialiserer sig i at købe brands der er kommet ud i kulden hos store selskaber og har købt både Bit-O-Honey, Joseph’s Pasta Cp. Og Flipz chokoladekringler fra Nestlé.

Nestlé brygger på en vitamin-cocktail

Giganter nedtrapper samarbejde

Nestlé presses af ny kaffefusion

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier