Nestlé sælger juice-mærke

Fødevaregiganten Nestlé sælger sit juicebrand Juicy Juice til Brynwood Partners. Det skriver Wallstreet Journal. Frasalget skal hjælpe Nestlé med at simplificere sin fold af mærkevarer.

Schweiziske Nestlé sælger sit juicebrand Juicy Juice til Brynwood Partners. Det skriver Wallstreet Journal.

Frasalget skal hjælpe Nestlé med at simplificere sin amerikanske portefølje.

Salget af Juicy Juice’ naturlige juice-produkter er faldet over de seneste år i takt med at forbrugerne vender ryggen til sukkerholdige drikke til børn og at Nestlé har prioriteret mere hurtigtvoksende brands.

Brynwood specialiserer sig i at købe brands der er kommet ud i kulden hos store selskaber og har købt både Bit-O-Honey, Joseph’s Pasta Cp. Og Flipz chokoladekringler fra Nestlé.

Nestlé brygger på en vitamin-cocktail

Giganter nedtrapper samarbejde

Nestlé presses af ny kaffefusion

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter