Bryghus leverer "et af de bedste resultater" i 20 år - men bundlinjen er stadig i minus

Bundlinjen for Nørrebro Bryghus går stadig i minus, men omsætningen blev ifølge virksomheden ”historisk godt”. Årsagen skyldes større salg i detail samt nye salgskanaler.
Foto: PR / Lidl Danmark
Foto: PR / Lidl Danmark
af ASGER SKOVDAL JEPSEN

Bryggeriet betegner det selv som et ”historisk godt” resultat. Men for Nørrebro Bryghus blev 2021 et år, der stadig gav minus på bundlinjen, fremgår det af årsregnskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også