Lavazza-chef: Vi må ikke gå på kompromis med vores kvalitet

NYTTIGE NEDTURE: For kaffekoncernen Lavazza Merrild har de seneste to år vist, at gode relationer til samarbejdspartnere og leverandører er guld værd i krisetider, fortæller direktør.
Foto: PR/Lavazza
Foto: PR/Lavazza
af ASGER SKOVDAL JEPSEN

Udfordringerne har de seneste to år stået i kø for selskaber i den danske fødevarebranche - først med coronapandemien og nu med krigen i Ukraine og priser på himmelflugt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også