FødevareWatch

Kolding-bryggeri opruster i Kødbyen: "I dag bliver du nødt til at være mere end et bryggeri, hvis du vil ind på markedet"

De nye lokaler er en del af bryggeriets strategi om at give kunder og forbrugere oplevelser. Som mikrobryggeri kan man i dag nemlig ikke kun satse på produktionen alene, mener den adm. direktør.

Foto: Bryggeriet Åben/PR

Siden han i 2017 stiftede mikrobryggeriet Åben sammen med en kammerat i Kolding, har Philip Hulgaard haft som ambition, at bryggeriet på alle områder i produktionen og forretningen skal leve op til sit navn; at være så åben og transparent som muligt over for kunder og forbrugere.

Og det er et princip, som virksomheden efter at være flyttet ind i nye lokaler i København er kommet et skridt tættere på at leve op til over for gæster og kunder, fortæller han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gynger og karruseller på Chr Hansens fødevaremarkeder

Mens kvartalstallene i stor stil ligger indenfor skiven, er der store forskelle at finde på ingredienskoncernens markeder på fødevareområdet. Nordamerika kører for fuld damp, mens Kina er bremset mere op på yoghurtfronten som følge af pandemien.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier