FødevareWatch

Boblerne springer igen i Campari-koncernen

Som det var tilfældet hos konkurrenterne i franske Pernod Ricard, er der fremgang i en lang række regnskabstal hos de bitre, italienske konkurrenter i Campari Group.

Foto: Shamil Zhumatov/Reuters/Ritzau Scanpix

Mens regnskabstallene sidste år var i den flade ende, er der for for alvor kommet gang i salget af spiritus og aperitiffer hos Pernod Ricard og konkurrenterne Campari Group.

I den italienske koncern, der også står bag den populære drik Aperol, ligger man i årets første ni måneder 27,3 pct. over det sløje 2020-niveau, hvor der hverken var gang i salget til restauranter og rejsende. Samlet omsatte Campari Group i de ni måneder for 1,576 mia. euro svarende til 11,7 mia. kr. I forhold til perioden i 2019 ligger man 24 pct. over.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier