FødevareWatch

Mikkeller vil indtage Kina – men holder sig til storbyerne indtil 2024

Kina og Asien kommer til at udgøre en central del af Mikkellers fremtid. I et interview med FødevareWatch sætter adm. direktør Kenneth Madsen ord på de tre fronter i den kinesiske offensiv.

Mens Mikkeller over en bred kam skal have mindre fokus på bardriften, er situationen anderledes i kampen om Kina. | Foto: PR / Mikkeller

Mikkeller i Kina kommer i høj grad til at være et storbyfænomen – i hvert fald i de kommende år.

Det fortæller adm. direktør Kenneth Madsen, som i et interview med FødevareWatch løfter lidt af sløret for de tre aspekter af koncernens angrebsplan på det kinesiske marked.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier