FødevareWatch

Asien skal fylde halvdelen af Mikkeller ved udgangen af 2022

Med et "overtændt" amerikansk marked og en fod indenfor i Kina skal Asien komme til at udgøre en større del af ølkoncernens forretning. "Hvis vi lykkes med at knække koden i Asien, er der utroligt store muligheder," siger Mikkeller-topchef.

Foto: Camilla Stephan / Mikkeller

På 30 måneder skal nogle tektoniske plader i Mikkellers indtjening rykke sig. Potentialet i Asien skal nemlig spille en markant rolle i den danske ølvirksomheds vækst og udvikling i fremtiden.

Det fortæller topchef Mikkel Borg Bjergsø i et interview med FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier