Kina er fortsat en af Carlsbergs vækstkaniner

Det er et gammelt marked for den store bryggerikoncern, men alligevel er Kina et af de fokusområder, der skal lede til ny vækst for Carlsberg. Det fortæller topchef Cees 't Hart, der samtidig understreger vigtigheden af, at bryggeriet fastholder sin position i landet.
Foto: Ida Guldbæk Arentsen.
Foto: Ida Guldbæk Arentsen.

Carlsberg har været aktiv i Kina siden slutningen af 1800-tallet, og alligevel kommer landet på læberne hos koncernens topchef Cees 't Hart, når han skal fremhæve vækstinitiativer, der skal løfte bryggeriet yderligere fra det seneste halvårsregnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også