Lavazza kigger økologiens vej efter ny vækst

Det økologiske kaffesalg ruller stadig langt hurtigere end det øvrige danske kaffemarked. Fra de mange formalede poser er udviklingen trillet i retning af flere økologiske glas og kapsler, fortæller Lavazza-direktør.
Foto: Finn Frandsen/POLFOTO/arkiv
Foto: Finn Frandsen/POLFOTO/arkiv

Ikke overraskende er det også i kaffemarkedet på netop det økologiske felt, at der er mest gang i væksten på det ellers afdæmpede danske detailmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også