Merrild-direktør efter opkøb: Vi kæmper uden for detailhandlen

Det koster i den grad tid og ikke mindst kræfter at få Merrild Kaffe op at køre igen, efter en klausul har holdt det danske mærke ude af away from home-markedet i et år. Det fortæller Merrild-direktør Peter Falk.
Foto: Merrild/PR
Foto: Merrild/PR

Adm. direktør for Merrild Kaffe, Peter Falk, lægger ikke skjul på, at medarbejdere i det klassiske, danske kaffemærke bruger mange kræfter på at genetablere away from home-markedet, efter Merrild blev opkøbt af italienske Luigi Lavazza S.p.A, der er en af verdens førende kaffeproducenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også