Merrild er klar til at generobre kaffemarkedet med italiensk ejer

Efter 52 år på markedet er Merrild Kaffe i fuld sving med at genetablere sig som en af de førende markedsspillere på det danske kaffemarked. Det sker, efter selskabet blev splittet op i to sidste år og Merrild-brandet købt af den italienske kaffegigant Lavazza.
Der er hård kamp og hyldepladsen i supermarkederne. | Foto: Mathies Hvid Toft.
Der er hård kamp og hyldepladsen i supermarkederne. | Foto: Mathies Hvid Toft.

Trods 52 år på bagen har det klassiske kaffemærke Merrild brugt det seneste år på at genfinde sig selv i et kaffemarked, der er præget af stor konkurrence med en ny ejer i ryggen og et tvunget stop i Away-From-Home-markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også