Leverandører: Dansk Supermarked bør gå linen ud

Dansk Supermarked har skruet op for antallet af mærkevarer i koncernens butikker. Det vækker glæde hos Dansk Leverandørforening, der dog vil sikre, at detailkæmpen reelt udvider sortimentet og ikke bare skifter varer ud i et nulsumsspil.
Foto: Toke Hage
Foto: Toke Hage

Dansk Supermarked handler efter et nyt motto: "Bredde frem for dybde". Det betyder, at detailkoncernen udvider produkttilbuddene til kunderne, ligesom der skrues op for nylanceringerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også