Netto-direktør: Mærkevarer er en del af vores DNA

Hos landets største discountkæde understreger direktøren vigtigheden i at kunne tilbyde mærkevarer. Uden dem ville Netto formenligt miste en stor del af kundebasen, siger direktør.
Foto: Lasse Kofod/Ritzau/arkiv
Foto: Lasse Kofod/Ritzau/arkiv

Selvom Netto i januar lancerede den store privatel label-serie Øgo til dets private label-sortiment, der i forvejen bestod af Premieur, Budget og Levevis, er mærkevarer uundværlige for kæden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også